Кількість
|
Вартість
|
||
|
Звір – це настільна кооперативна гра для 1-4 гравців, у якій гравці беруть на себе роль мисливців, які повинні вбити величезного звіра. Гравці можуть вибрати з 4 різних мисливців, кожен з яких має свої унікальні здібності.
Ігровий процес
Гра триває певну кількість раундів, згідно з вибраним на етапі приготування контрактом. Кожен раунд складається з трьох фаз: світанку, дня і ночі.
Фаза 1. Світанок
Протягом світанку всі гравці вибирають і передають карти дій. Кожен гравець отримує певну кількість карт на руку (кількість карт залежить від числа учасників). Кожен гравець вибирає одну з цих карт і передає решту карт іншому гравцеві за годинниковою стрілкою. Це повторюється, доки гравці не розберуть усі карти. Гравець не може передавати карту, яку вибрав раніше.
Фаза 2. День
День — це основна частина гри. У фазі дня першим хід завжди виконує Звір. Потім свої ходи по черзі виконують усі гравці за годинниковою стрілкою. Так триває, доки всі гравці не спасують. У свій хід гравець може виконати одну з цих дій:
Зіграти карти. Можна зіграти 1 карту з оранжевим символом і/або 1 карту з блакитним символом. Для розіграшу деяких карт вивертів Звіра або предметів треба витратити досвід. Щоб зіграти деякі карти здібностей, персонаж повинен перебувати в місцевості зазначеного типу. Якщо зіграна карта містить слово «зона», ефекти цієї карти поширюються лише на ту зону, де перебуває персонаж у момент розіграшу карти.
Спасувати. Можна спасувати, якщо в інших гравців не менше карт на руці. Спасувавши, гравець не завершує фазу, якщо тільки всі інші гравці не спасують по колу.
Утекти. Можна переміститися на 1 крок, скинувши 1 карту.
Якщо Звір грає карту з ефектом переміщення, він не пересуває свою фішку. За кожен крок він викладає 1 карту переміщення в зону мапи «Активне переміщення». Коли мисливець переміщується, він пересуває фішку свого персонажа на вказану відстань. Якщо мисливець потрапляє в локацію, де перебуває або нещодавно був Звір, то гравець-Звір повинен покласти в цю локацію жетон слідів.
Звір розкриває свою поточну локацію, коли атакує або коли мисливець виконує успішний пошук у локації зі Звіром. Звір показує мисливцям усі свої активні карти переміщення і переставляє свою фішку в поточну локацію. Коли мисливець грає карту з ефектом пошуку, Звір повинен розкрити себе, якщо локація пошуку відповідає його дійсній локації.
Фаза дня завершиться, коли всі гравці послідовно спасують.
Фаза 3. Ніч
Звір і мисливці отримують нагороди за контракти, якщо виконують указані умови поточної ночі. Далі вони скидають позосталі карти дій з руки, оновлюють ряди предметів і карти вивертів Звіра та повертають на руку зіграні карти здібностей.
Вони прибирають жетони поранень з усіх тварин, поселенців і сторожових веж. Якщо мисливець загинув під час фази дня, він повністю відновлює своє здоров’я і розміщує свою фішку в будь-якому поселенні на мапі. Нарешті Звір і гравці купують поліпшення за жетони досвіду, щоб посилити своїх персонажів.
Перемога й поразка
Звір зазвичай перемагає, якщо знищує певну кількість поселенців, а мисливці перемагають, якщо їм вдається здолати Звіра або вистояти певну кількість днів (раундів гри), дочекавшись підкріплення. Докладніше умови перемоги обох сторін описано в контрактах (різних сценаріях гри).
Якщо ви шукаєте веселу та захоплюючу кооперативну гру, то Звір – це ідеальний варіант для вас.
Відеоогляд настільної гри