Кількість
|
Вартість
|
||
|
Таємниці замку Карак (Karak) – це настільна кооперативна гра для 2-5 гравців, у якій гравці беруть на себе роль героїв, які повинні досліджувати таємниці замку Карак. Гравці можуть вибрати з 5 різних героїв, кожен з яких має свої унікальні здібності.
Ігровий процес
Усі гравці починають партію на стартовій плитці підземелля. Протягом гри вони досліджуватимуть плитки кімнат і коридорів, битимуться з ворогами, відчинятимуть скрині зі скарбами, користатимуться порталами й відновлюватимуть сили в живильних фонтанах.
Блукаючи підземеллям, ви будете:
- Відкривати нові плитки кімнат і коридорів. Відкривши кімнату, додайте в неї один жетон з відповідного мішечка. Якщо це скриня, ви можете відімкнути її, скориставшись ключем (якщо такий маєте), і забрати заховані скарби. Якщо це монстр, зчиняється бійка, перемігши в якій, ви здобуваєте нові обладунки, сувій із заклинанням чи зброю. Ви також можете натрапити на живильний фонтан чи портал і скористатися ними на власну користь і розсуд.
- Переміщуватися вже відкритими ділянками підземелля. У такому разі ви можете спробувати свої сили у двобої з монстром, якого не зміг здолати хтось із інших гравців, підібрати полишені кимось обладунки, сувій чи зброю, або навіть відчинити скриню зі скарбами, з якою не зміг дати ради менш вдалий герой. Ви також можете користатися перевагами відкритих фонтанів і порталів.
Бій у грі таємниці замку Карак
Якщо вашому героєві зустрівся у відкритій залі монстр, доведеться стати з ним до бою. Під час зіткнення ви мусите кинути обидва кубики та додати до результату кидка значення сили кожного спорядження на планшеті бійця або заклинання. Додатково можна витратити чарівний заряд, що після застосування скидається до спільного запасу. Підсумок порівнюється зі значенням сили чудовиська. В залежності від результату бій може завершитись:
Перемогою, якщо підсумкове значення вище сили монстра. В такому разі ви отримуєте спорядження чудовиська та можете розмістити його на своєму планшеті. Якщо на ньому не вистачає місця, ви можете обрати, що зі спорядження залишиться лежати на підлозі підземелля. Плитку цього спорядження зможе підібрати інший гравець.
Нічиєю, якщо значення вашої сили дорівнює силі чудовиська. Чудовисько залишається на місці, та герой мусить повернутися на плитку, з якої зайшов до цієї зали.
Поразкою, якщо ви не змогли перевищити значення сили чудовиська. Ваш герой зазнає поранення (переверніть один жетон здоровʼя на планшеті черепом догори) і повертається на одну плитку назад. Чудовисько лишається у залі, в якій ви його зустріли.
Якщо герой втратив останню одиницю здоровʼя, він пропускає наступний хід для відновлення одного жетона.
Вогнедишний і лихий
Поява дракона – це завжди визначна подія! Адже кожен герой жадає хоч раз у житті здолати когось вогнедишного й великого. І на додачу здобути важчезний рубін, що вартує аж півтора переможні очки!
Щойно хтось з учасників спроможеться взяти верх над крилатою тварюкою, гра добігає кінця, а от переможцем стає не найзвитяжніший винищувач драконів, а найбагатший дослідник скринь зі скарбами!
Відеоогляд настільної гри