Кількість
|
Вартість
|
||
|
Неймовірно популярна гра для великої компанії. Учасники перевтіляться в гномів і займуться пошуком золотих злитків під землею. Залежно від отриманої ролі, одні будуть прокладати тунелі наввипередки, а інші всіляко заважати їм, саботуючи процес. Настільна гра «Saboteur» була створена в 2004 році бельгійським розробником Фредеріком Мойєрсоном, автором «Batt'l Kha'os» і «Робіна Гуда». У 2004 році гра стала номінантом премії «Japan Boardgame Prize» (найкраща гра для новачків) і лауреатом конкурсу «Label Ludo». На даний момент гра входить в ТОП-100 найкращих паті-ігор за версією сайту «BoardGameGeek».
ПРОКЛАДАННЯ ТУНЕЛІВ
Отримавши таємні карти ролей, учасники добирають карти і приступають до будівництва тунелю між стартовою картою входу в шахту і трьома картами можливих самородків (дві з них виявляться «пустушками»). Гравці ходять по черзі. Вони можуть або продовжити лабіринт підходящою картою, або розіграти карту дії. Коли якомусь гравцеві вдається прокопати до карти самородків - він або вона відкриває карту і закінчує ігровий раунд, якщо там золото. Якщо там звичайний кругляк, гра триває. Хороші гноми виграють, коли добираються до заповітного золота, а шкідники - якщо хороші гноми не зможуть цього зробити. Гра закінчується після трьох раундів.
КАРТИ ДІЙ
Розігруючи карту дії, гравець може полагодити власне обладнання або нашкодити іншому гному (наприклад, зламати йому інструмент, вагонетку, розбити ліхтар і т.д.). Поки карта поломки лежить перед гравцем, він не може прокладати тунелі. Такі карти добре грати проти саботера, але його ще треба знайти. Карту обвалу можна зіграти зверху будь-якої побудованої карти тунелю, після чого прибрати обидві. Секретна карта дозволяє підглянути одну із закритих карт самородків.