Суператмосферна гра, яка перенесе вас до альтернативного світу постапокаліптичної Європи початку ХХ століття. Гра виконана в незвичайному дизельпанковому сетингу, заданому картинами Якуба Розальського, де величезні механізовані роботи лише доповнюють сільську ідилію, правителі-одинаки подорожують з вірними хижими звірами, а в небі чи в лісовій глушині пихтять дивовижні апарати таємничої Фабрики. І як у хорошій книзі форма є невід'ємною частиною змісту, так і в грі «Коса» сетинг нерозривно пов'язаний з механікою.
Перед вами українська локалізація гри з останніми змінами в правилах, наприклад, виправленим балансом для Саксонії й автоматичною активацією території з млином.
П'ять унікальних націй
Гравцям пропонується вибрати унікальні нації та спробувати привести їх до перемоги, збивши найбільший капітал. У базовій грі є п'ять націй:
Поланія. Мандрівники з республіки Поланія отримують подвійну нагороду під час пригод;
Саксонія. Войовнича Саксонська імперія не обмежена зірками за цілі й перемоги у битвах;
Крим. Мирне Кримське ханство використовує бойові карти в якості ресурсів;
Нордія. Робітники Нордичного королівства здатні перепливати бурхливі річки;
Русвєт. Русвєтський союз може виконувати ту саму дію на планшеті знову і знову.
Ігровий процес
Гравці ходять по черзі. Всі дії виконуються за допомогою асиметричних планшетів, що роздаються випадковим чином на початку партії. Активний гравець вибирає нову зону планшета, переставляючи на неї фішку. Якщо ви не Русвєт, вам забороняється вибирати ту дію, яку ви робили минулого разу. Залежно від вибраної зони гравець може виконати верхню дію, нижню дію або спочатку верхню, а потім нижню. Плата за дію вказується на відкритих червоних клітинках, а нагорода - на відкритих зелених. Головне завдання - прокачати свій планшет і перемістити кубики зверху вниз, у такий спосіб розширивши масштаби верхньої дії та знизивши ціну нижньої дії.
Верхні дії
До верхніх дій відносяться:
переміщення, що дозволяє пересунути певну кількість фігурок (робочі, мехи, герой) або отримати монети. Всі фігурки можуть переносити ресурси, мехи можуть перевозити робітників. Герой і мехи можуть переходити річку в певних місцях, якщо побудований мех, який знає броди. Гекси з тунелями вважаються сусідніми. Зайшовши на територію з жетоном пригоди, герой отримує карту пригоди і вибирає один із запропонованих варіантів розвитку подій. Коли герой або мех заходять на територію з бойовими юнітами супротивника, починається бій;
озброєння, що дозволяє за монети збільшити бойову міць або отримати бойові карти;
торгівля, що дозволяє купити за монети ресурси або збільшити популярність;
виробництво, що дозволяє виготовити ресурси на декількох гексах. Кожен робітник на території виробляє один ресурс, зокрема іншого робітника, якщо це селище.
Нижні дії
модернізація. Модернізація - чи не найважливіша дія, оскільки дозволяє переставляти кубики, що закривають верхні дії, в нижню частину, знижуючи вартість відповідної нижнього дії;
розміщення. Дозволяє виставити нового меха на поле та відкрити нову здатність для всіх мехів і героя;
будівництво. Дозволяє побудувати будівлі, що роблять виробництво більш ефективним, що діють як тунель або ті, що підвищують популярність чи бойову міць під час виконання верхніх дій;
вербування. Дозволяє отримати одноразовий бонус, а потім отримувати постійні бонуси після виконання відповідних нижніх дій самим гравцем або сусідами.
Битви
Бої відбуваються наприкінці ходу активного гравця, якщо він відправив героя і/або меха на гекси, зайняті бойовими юнітами супротивника. Гравці таємно виставляють на дисках сили стільки одиниць бойової міці, скільки вони готові витратити - від 0 до 7. Гравець не може витратити більше сили, ніж є у нього на треку. Під диски противники підкладають бойові карти - по одній за кожного свого юніта, який бере участь в бою. Диски з картами відкриваються одночасно. Перемагає найсильніший гравець. Значення на треках бойової міці знижуються, бойові карти скидаються. Той, хто програв, відводить всі свої фігурки на базу. За кожного відведеного робочого агресор, що переміг, втрачає по одній одиниці популярності.
Фабрика
Центральна територія називається Фабрикою. Фабрика рахується як три території, тому будь-хто жадає контролювати її на момент закінчення гри. Всім гравцям, якщо вони доберуться або відвоюють центральний гекс, належить взяти просунуту карту технології, якою можна розширити планшет. Це ще одна область для виконання дій. Нижня дія на таких картах - подвійне переміщення однієї фігурки.
Кінець гри
Гра закінчується, коли хтось викладає шосту зірку на шкалу тріумфу. Зірки даються за шість модернізацій, за відправку на поле всіх робочих, всіх мехів, будівництво всіх будівель, за вербування всіх рекрутів, за виконання цілі на таємній карті, за дві перші перемоги в битвах, а також за досягнення максимальних значень на треках популярності та бойової сили. Залежно від положення своїх маркерів на треку популярності гравці множать викладені зірки, контрольовані території та загальну кількість ресурсів на різні коефіцієнти - й отримують грошові суми, що дорівнюють підсумковому результату. Виконавши умови на жетоні бонусу будівель, гравці можуть розраховувати на додаткові монети. На цьому все. Гравці рахують свої гроші. Перемагає найбагатший гравець.
Синтез євро та глобальної стратегії
Дана гра поєднує в собі все найкраще, що було в євро-іграх. Це і прокачування свого планшета, і виставлення-переміщення робочих. Водночас гра нічим не поступається провідним 4Х-стратегіям, позаяк вона має всі складові - видобуток ресурсів, розширення власних володінь, дослідження територій з жетонами пригод і, звісно, знищення сил противника. У вас є можливість пограти, оцінити і зрозуміти, чому саме про «Косу» так багато говорили декілька останніх років, за що вона отримала ряд престижних премій і звання «Гри року», і чому її обожнюють і новачки, і досвідчені гравці.
Оплата при отриманні на пошті (Нова Пошта та Укрпошта)
Ми продаємо товари від перевірених постачальників, щоб гарантувати їх оригінальність. Крім того, ми забезпечуємо надійну упаковку, щоб гарантувати цілісність товару.