Кількість
|
Вартість
|
||
|
Перед вами нове видання популярної гри «Каркассон», локалізоване компанією FeelIndigo. Ця версія може похвалитися новим, більш стильним оформленням і доопрацьованою, вивіреною книгою правил. У комплекті два невеликих доповнення - «Річка» й «Абат». У доповненні «Річка» учасники починають складати поле з річкових плиток. Абат з однойменного доповнення дає очки в процесі гри, коли він повертається з незавершеного монастиря або саду.
Carcassonne гра: жива класика настілок
«Каркассон» - вічна класика настільних ігор. Гра вийшла у далекому 2000 році. Сказати, що гра вистрілила - не сказати нічого. Вона викликала справжній фурор у геймдизайні та сформувала уявлення про те, якими мають бути сучасні настілки.
Настільну гру «Carcassonne» створив німецький ігророб, викладач музики й теології Клаус-Юрген Вреде. За легендою, Клаус-Юрген шукав шлях до таємничої Каркози, а потрапив до старовинної фортеці Каркассон на півдні Франції. Ідея спала на думку Вреде, коли він піднявся на вершину однієї з веж та подивився на розлогий краєвид внизу. Повернувшись із поїздки, він створив просту, але круту настілку. Потім він розробив багато інших ігор, але жодна з них не змогла повторити успіх Каркассона.
Розміщення міплів-робітників
Слово «міпл» прийшло з «Каркассона». Ігрові фішки дуже нагадували чоловічків. Одного разу хтось побачив їх і вигукнув: «Meeple», маючи на увазі «мої люди» («my people»). Так виник неологізм «міпл». З тих часів дерев'яні фішки працівників у євро-іграх називають «міплами». На початку партії гравець отримує 7 таких фішок. Учасники ходять по черзі. У свій хід гравець бере випадковий квадрат зі стосу і викладає його на поле. Гравець може відразу розмістити на ньому чоловічка зі свого резерву. Залежно від місця розташування, підданий стає:
- місто - лицарем;
- дорога - розбійником;
- монастир - ченцем;
- поле - селянином.
Отримання переможних очок
Якщо об'єкт добудований, і на ньому знаходяться міпли, власник повертає своїх підданих до резерву й отримує переможні очки:
- завершивши дорогу (обмеживши її міськими стінами, монастирем або перехрестям), власник розбійника отримує стільки очок, яка довжина дороги;
- завершивши місто, власник лицаря отримує по 2 переможних очки за кожен квадрат міста;
- завершивши монастир (повністю оточивши його квадратами), гравець отримує 9 переможних очок за ченця.
На відміну від інших підданих, міпли-селяни лежать на полях до кінця гри. Вони приносять переможні очки, коли починається фінальний підрахунок. Якщо у гравця найбільша кількість селян на полі, він отримує по 3 переможні очки за кожне завершене місто, що межує з полем.
Захоплива логічна гра
Гра «Каркассон» розвиває аналітичне та логічне мислення, навички планування та продумування дій наперед. При цьому гра має прості правила, які зрозуміє навіть дитина або новачок, який не грав ні в що, крім «Монополії». Гра захоплює і розвиває одночасно.
Відеоогляд настільної гри