Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка карткова цивілізація
Учасники стануть лідерами протиборчих цивілізацій і займуться будівництвом міст і чудес світу. Партія триває три раунди-епохи, в кожній епосі використовується своя колода. На початку раунду карти розкладаються спеціальним чином, утворюючи піраміду, перевернуту піраміду або якийсь зиккурат.
Ігровий процес
Гравці ходять по черзі. Активний гравець бере одну доступну (не перекриту іншими картами) карту і вибирає один з варіантів розіграшу:
- Будівництво будівлі. Гравець оплачує вартість будівництва в ресурсах і/або монетах і розміщує карту в своєму місті. Відсутні ресурси можна купити у банку.
- Отримання монет. Гравець скидає карту і отримує дві монети + 1 монету за кожну жовту картку в його місті.
- Будівництво дива світу. Гравець оплачує вартість будівництва дива світу і підкладає поточну карту під карту побудованого дива світу.
Переможні умови
Військова перевага. Символи щита на побудованих червоних будівлях пересувають маркер конфлікту в сторону противника. Гравець відразу ж перемагає, коли маркер конфлікту доходить до ворожої столиці.
Наукова перевага. За два однакових наукових символи на зелених будівлях гравець отримує один жетон прогресу. Гравець перемагає, якщо йому вдається зібрати 6 різних символів на зелених будівлях і жетонах прогресу.
Громадянська перемога. Якщо ніхто не переміг шляхом війни або науки, після третьої доби підраховуються переможні очки. Гравці підсумовують очки, зазначені на:
- військовому треку;
- синіх, зелених, жовтих і фіолетових будівлях;
- побудованих чудесах світу;
- жетонах прогресу.
Кожні три невитрачені монети - це ще одне очко.
Гравець з найбільшою кількістю очок здобуває громадянську перемогу.
Відеоогляд настільної гри